November 04, 2008 pada 17:34:00 |  
Gusar mahu menjawab

Dalam bentuk apa, semuanya nampak salah

Agar fasih lidah berbicara

Agar celik mata memandang
Agar tak tuli telinga mendengar



Semua tertanya, semua tertawa

itu sekarang
Semua terkejut, semua marah
itu nanti



Melingkari seluruh minda untuk mencari satu penyelesaian. Mata-mata yang makin jelik memandang dan bahu-bahu tak mampu memikul. Dicampak ke sana, ke sini... bagai satu habuk yang singgah di bulu mata.
AKU BOSAN
AKU MALAS MEMIKIRKAN
Argghhhhhhhh

Tapi, sedari tanggungjawab
Aku yang mulakan
Aku perlu akhiri

1000 pintu, 1003 aku hunuskan jawapan

Amarahku tentukan masa.tempat.siapa


ukiran oleh hukhaireel hazim hezatch

0 kritikan & komentar:

Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger templates